30 Eylül 2011 Cuma

EPF AJANI NASIL OLUNUR?

Herkes EPF(Elite Penguin Force)ye katılmak ister ama bazı insanlar nasıl katılacaklarını bilemezler.Ben size anlatayım 

Oyuna giriş yapın,ajanlık telefonuna tıklayın ve "Go There"yazan yere tıklayın 
Aşama 1:TESTLER
Aşama 1 testler bölümünde az sonra altta dile getirdiğim şeyleri yapmanızı istiyorum aksi taktirde testleri geçmeden epf ajanı  olamazsınız.

ADIM 1:
Yukarıda bir hedef tahtası çıkacak,arkadaşlar şimdi bu hedef tahtasına kartopunuzla vurmanızı istiyorum lütfen kartpunu hedef tahtasına atın böylece adım 1i tamamlamış olacaksınız.
ADIM 2:
Kartopunuzu attıktan sonra yeşil bir kare çıkacak oraya gitmeniz gerek bir kaç saniye sonrada kırmızı kare çıkacak bu yeşil kareden kırmızı kareye süratli bir şekilde gitmeniz isteniyor.Hızlı olup çabuk hedefe varın
ADIM 3:
Bu adım en kolay adım o yeşil basamağın çıktığı yere geleceksiniz orada saklanacaksınız böylece kameralar sizi bulamayacak ve adım 3 tamamlamış olacaksınız 
ADIM 4:
Bu bölümü her insan anlayabilir ama ben yinede size açıklayayım "Trap" İngilizcede "Tuzak" demektir.Yani size tuzak kuruyor bilgisayar ve şuanda da gördüğünüz gibi yanda size tuzağa girmeniz isteniyor tuzağa girmeyip oradaki kutuya kartopunuzla vuracaksınız aynı hedef tahtasında vurduğunuz gibi.

EVET ARKADAŞLAR EPF SİSTEMİNİ SİZE ANLATTIK GÖRÜŞMEK ÜZERE 




1 yorum:

FannyGonthera dedi ki...

siteye benide al abi

Yorum Gönder