24 Eylül 2011 Cumartesi

Takım

AdminPress(XxDamageRxX)
En sevdiğim mekan: Dojo Hideout
En sevdiğim puffle: Turuncu 
En sevdiğim oyun: System Defender 
Tanımım:Merhaba Arkadaşlar oyunu yaklaşık 1,5 yıldır oynuyorum.Farklı çarlarla fakat, CP Disney'in en iyi oyunlarından biri arkadaşlar...




GreenApple(Bynum10)
En sevdiğim mekan:Snow Forts ve Town 
En sevdiğim puffle:Siyah 
En sevdiğim oyun:Card Jitsu
Tanımım:Ben Bynum10,CP'yi 2010 yılından beri oynuyorum.Free bir penguenim ama toy codelarım var (dı).
Cp partilerde dolaşmayı konuşup arkadaş olmayı severim

ErayKılıçarslan
En sevdiğim mekan:
En sevdiğim puffle:
En sevdiğim oyun:
Tanımım: 


EgeCam(FUNNY_26)
En sevdiğim mekan:Pool
En sevdiğim puffle:Kahverengi 
En sevdiğim oyun:Surf
Tanımım:Merhaba arkadaşlar ben Ege,bana kısaca FUNNY diyebilirsiniz.Oyunu kurulduğundan beri oynuyorum yani 2005'ten beri.Oyunda her yaz member olurum.Ve bazı club penguin bloglarında çalışırım.Herkese iyi eğlenceler arkadaşlar.Oyundaki adım Funny_26'dır.

0 yorum:

Yorum Gönder